Zeg Sunterklaos, ik zat te prakkezeren
Gusteraovend en zopas nog in de klas
Ik kun der eerlijk waor mien hoeswark niet van leren
En mien pap die vreug ok al of der wat was
Maor ja, die pap van mij die zal ’t ok wal niet weten
Want op vekaansie red hij zölf altied verkeerd
Maor Sunterklaos, jij bint nog nooit een hoes vergeten
En vindt de weg ok in het duuster op je peerd
Refrein
Sunterklaos ik wol ies weten
Hef je peerd ok een tom tom?
Want je weet altied de weg wal
A’k je argens tegenkom
Of bekiek je eerst op Google elke dag
Waor de hoezen al’maol staot?
Lieve Piet en Sunterklaos
Kom jullie gauw naor oeze straot?
O, Sunterklaos, nou heb ik je al schreven
Maor het liestie in mien schoe was nog niet klaor
Koj hier nog ’n maol, dat wo’k nog even weten
‘t Duurt ja nog zo lang tot an het volgend jaor
Want ik vraog ok nog wat kedogies veur mien breurtie
Die is zo klein en hef ‘t schrieven nog niet leerd
Met wat hij kreg kun wij ok saomen wal gaon speulen
Mien schoe die heb ik henzet, bij de open heerd
Refrein
Sunterklaos ik wol ies weten
Hef je peerd ok een tom tom?
Want je weet altied de weg wal
A’k je argens tegenkom
Of bekiek je eerst op Google elke dag
Waor de hoezen al’maol staot?
Lieve Piet en Sunterklaos
Kom jullie gauw naor oeze straot?
tekst: S. Sanders, muziek: J. Kruimink
Illustraties: Jet de Wilde
Het Jaor Deur - Sunterklaos Ik Wol Ies Weten - KARAOKE.mp3
Het Jaor Deur - Sunterklaos Ik Wol Ies Weten - bladmuziek 1.pdf
Het Jaor Deur - Sunterklaos Ik Wol Ies Weten - bladmuziek 2 en liedtekst.pdf
Het Jaor Deur - Sunterklaos Ik Wol Ies Weten - extra materiaal.pdf
Het Jaor Deur - Sunterklaos Ik Wol Ies Weten.jpg
VIDEO He Sunterklaos Ik Wol Ies Weten
Klik allennig op de 8 Drentse woorden.
Aj klaor bint klik dan op
As alle 8 woorden gruun wordt dan hej 't allemaol goed daon.
Sleep het woord naor de juuste zin.
Aj met de pijl of cursor over de Drentse woorden beweegt, kuj ze heuren.
Klik daornao op:
Zinnen |
---|
Ik zat te |
Ik kun mien |
Mien pap |
Hoe vien ie de weg op oen |
Waor staot de |
Kom jullie gauw naor oeze |
Het liestie in mien |
Ik vraog ok nog wat |
Hie hef het |
Mien schoe stiet bij de |
Sunterklaos, ik wol ies weten
In het lied wordt vraogd hoe het kan dat Sunterklaos overal de weg wet en nooit een adres verget.
Kun jij bedenken wat het antwoord van Sunterklaos op dizze vraog wezen kan? Schrief je antwoord op.
Maor bedenk:
Je antwoord wordt op de webstee van Wiesneus NIET opslagen. Je kunt je antwoord hierunder wal mailen naor jezölf of naor je leerkracht en je kunt het ok printen.
Schrief het Nederlandse woord achter het Drentse.
Aj met de pijl of cursor over de Drentse woorden beweegt, kuj ze heuren.
Klik daornao op:
Drents | Nederlands |
---|---|
prakkezeren | |
hoeswark | |
hie vreug | |
een peerd | |
de hoezen | |
de straot | |
de schoe | |
de kedogies | |
schrieven | |
de open heerd |
Klik op de woorden die bij mekaor heurt.
Klik daarnao op
As alle woorden gruun bint, dan hej 't goed daon.
Typ het Nederlands derbij.
Aj met de pijl of cursor over de Duutse, Engelse en Drentse woorden beweegt, kuj ze heuren.
Klik daornao op:
Duits | Engels | Drents | Nederlands |
---|---|---|---|
Pferd | horse | peerd | |
spielen | play | speulen | |
Schuh | shoe | schoe | |
Bruder | brother | breur | |
Schwester | sister | zuster | |
Eiche | oak | iek | |
Mutter | mother | mamme | |
Vater | father | pappe | |
Dach | roof | dak | |
irgendwo | somewhere | argens |
Sleep het Drents achter het Nederlands.
Aj met de pijl of cursor over de Drentse woorden beweegt, kuj ze heuren.
Klik daornao op:
Nederlands | Drents |
---|---|
Sinterklaas | |
gisteravond | |
huiswerk | |
in het donker | |
paard | |
kom je | |
wou ik | |
broertje | |
schrijven | |
spelen |
Wat heurt bij mekaor?
Zet de letters under het juuste nummer.
Klik daornao op
Het woord wordt gruun as het goed is.
1 | peerd |
2 | koj |
3 | speulen |
4 | schrieven |
5 | wo'k |
6 | hoeswark |
7 | breurtie |
8 | gisteraovend |
T | huiswerk |
E | kom je |
D | wou ik |
P | paard |
E | spelen |
E | gisteravond |
I | broertje |
R | schrijven |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
---|---|---|---|---|---|---|---|